Benefit Erase Case Boi-ing Kapatıcı Kiti

Herkese merhabalar,

Bugün sizlere Benefit'in boing serisindeki kapatıcılarının bulunduğu, ambalajı tatlı mı tatlı olabildiğince albenili kapatıcı kitinden bahsetmek istiyorum. Bu kitin içerisinde farklı sorunlar için tasarlanmış dört farklı kapatıcı mevcut. Böyle bir kit yapılması serinin hepsini test edebilmek için çok kullanışlı olmuş. Kitin içerisindeki bütün ürünler mini boyda.

boi-ing industrial strength özel boy | 1.3 g Net ağırlık 0.04 oz.
boi-ing brightening özel boy | 1.5 g Net ağırlık 0.05 oz.
boi-ing hydrating özel boy | 1.4 g Net ağırlık 0.05 oz. 
boi-ing airbrush özel boy | 1.6 g Net ağırlık 0.05 oz.



Kitin içindeki ürünleri sırasıyla incelersek :




1-Boing Hydrating Concealer

Kitin içerisindeki nemlendirici özelliğe sahip tek kapatıcı bu. İçerisinde E vitamini ve elma tohumu özleri mevcut. Kuru göz altları için gerçekten çok güzel tasarlanmış bir ürün. Kapatıcının çevresinde nemlendirici kısmı mevcut bu sayede göz altlarıma bunu sürdüğümde altına ekstra bir nemlendiri sürmeye gerek duymuyorum. Ve ürünün nemlendirme özelliği uzun süre devam ediyor. O kurumuş, soluk, parçalanmış kapatıcı görüntüsü bu üründe asla olmuyor. Bu kadar övdüm ama gerçekten bu kit içerisinde en en sevdiğim kapatıcı bu oldu. Bu ürün ayrıcı tüm kit içerisinde en az kapatıcılığa sahip olanı. Eğer çok koyu göz halkalarınız var ise yeterli olmayacaktır tek başına.

2-Boing Airbrush Concealer

Kitin içerisinde Hydrating ürününden sonra en çok kullandığım ikinci kapatıcı. Airbrush orta kapatıcılıkta, mat bir ürün.  Bu ürünle hem göz altlarını, koyu halkaları hem de yüzün sorunlu bölgelerini kapatmak mümkün. Kitteki diğer iki mat kapatıcıdan daha hafif bir yapıda. Ürünün sitesinde 20 saat kalıcılık diyor ama tabiki de 20 saat kalmıyor. Sabah sürüldüğünde öğlene kadar bozulmuş oluyor bende. Ayrıca maalesef ince çizgilere doluyor.  O yüzden sabitlemek gerekiyor. Ve son olarak kuru göz altlarına sahip olanlarının parçalanmış görüntüye neden olmaması için nemlendirici ile kullanmaları çok da iyi olacaktır.

3-Boing Industrial Strength Concealer

Bu ürünü sadece bir kere denemek için kullandım.  Tam örtücülüğe sahip, kalın yapılı sürdüğünüzde cildinizde hissedeceğiniz bir ürün. Bu kapatıcının çok koyu halkalar için iyi sonuç çıkaracağı söyleniyor ama ben göz altlarımda kullanmaktan çekiniyorum açıkcası. Zaten kullanmadan önce ciddi anlamda gözaltı nemlendirme bakımının yapılmış olması lazım. Ben bu ürünü özellikle burun kenarımdaki kırmızılıklar için kullanmayı düşünüyorum.

4-Boing Brightening Concealer

Bu ürün de tam kapatıcı özellikte, yoğun ama Industrial kapatıcıdan daha kremsi ve uygulaması daha kolay olan bir kapatıcı. Ürünü diğerlerinden farklı kılan özelliği ise aydınlatıcı özelliğe sahip olması. Bu sayede yüze daha sıcak ve canlı bir özellik sağlıyor. Bu ürün de yine diğerleri gibi kuru göz altlarının nemlendirici ile kullanmasının daha iyi olacağı bir yapıda.



Kit fiyatına göre gerçekten uzun süre kapatıcı ihtiyacını karşılayacak kadar ürüne sahip. Tek bir kitle farklı sorunlar için elinizde farklı kapatıcılık seviyelerinde bir ürün setine sahip olmuş oluyorsunuz. Benim bu kit içerisinde günlük kullanımda en en sevdiğim ise Hydrating kapatıcısı oldu. Elimdeki bu kapatıcıların hepsi tükendiği boing serisinden bir ürün alacaksam bu Hydating olur kesinlikle. Bendeki setin 1 numaralı Light olan rengi. Ayrıca 2 numaralı Medium tonu da satışta. Ben bu kiti ilk çıktığı dönemlerde sanırım Ekim gibi 150 TL'ye almıştım Sephora'dan. Şu an satış fiyatı 165 TL olarak görünüyor. Benefit de yılsonu kozmetik zamından nasibini almış.

Ürünler hakkında merak ettikleriniz olursa sorularınızı yorum kısmına bırakabilirsiniz.
Hepinize çok güzel bir haftasonu diliyorum.

Hoşçakalım :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Origins Maske Yorumları