Nars Light Reflecting Pudra - Transparan Pudra

Güzel Cumartesi gününden herkese merhaba,

Bugün sizlere kullanmış olduğum en güzel pudra olan Nars Light Reflecting transparan pudradan bahsetmek istiyorum.

Nars Transparan Pudra

Öncelikle transparan pudra nedir? Transparan pudralar son dönemlerde popüler olmaya başlamış daha doğrusu kıymeti son dönemlerde anlaşılmış renksiz pudralardır. Yüzdeki yağlı görünümü alarak daha mat daha pürüzsüz bir cilt elde etmeyi sağlar. En güzel yanı ise makyajı sabitler ama bunu yaparken yapmış olduğunuz ten makyajının rengine dokunmaz.

Peki gelelim Nars'ın bu pudrasına. Ben bu ürünü göz altlarımda, en çok parlama yapan alın bölgemde. çenemde ve parlama yapacağını veya yağı göründüğünü düşündüğüm yüzümün bütün bölgelerinde kullanıyorum. Sürüldüğü bölgeyi kadife gibi yapıyor. yumuşacık. Bir diğer güzelliği ise blurlama etkisi. Yani o bölgedeki kırışıklıkları veya pürüzlerin görünümünü yumuşatıyor ve temiz pürüzsüz cilt görünümü ya da illüzyonunu sağlıyor.

Diğer bir güzelliği ise; ürünün adında bulunan yansıtma özelliği. Ürünün içerisinde minik minik parlayan ışıltılar mevcut. Işığı yansıtma özelliği sayesinde daha aydınlık daha ışıldayan bir cilt görünümü sağlıyor. Bu özelliği göz altlarım için çok seviyorum.



Bu pudranın bir diğer artı ise sıkıştırılmış yapısı sayesinde çok uzun ömürlü oluşu. Fotoğraftaki haline gelmesi her makyaj yapışımda kullanmış olmama rağmen yaklaşık 10 ayı buldu. Daha da uzun süre dayanacağını düşünüyorum.

Benim söyleyeceklerim bu kadar. Makyajımı sabitlesin, altına sürdüğüm ürünlerin rengini bozmasın aynı zamanda da cildim daha aydınlık görünsün diyorsanız özellikle karma ve yağlı ciltlere şiddetle tavsiye ediyorum.

Nars ürünlerine Sephoralardan, kendi mağazalarından veya internetten ulaşabilirsiniz. Ürünün fiyatı 145 TL. Son dönemlerde kozmetik ürünlerinin fiyatları ne kadar da yükseldi değil mi? Sizlerin bu ürüne alternatif tavsiyeleriniz varsa bana yazın lütfen.

Hoşçakalın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Origins Maske Yorumları