Maybelline Brow Precise Fiber Filler Kaş Maskarası - Maybelline Kaş Sabitleme Maskarası

Merhabalarrrrr,

Bugün uzun süredir makyajımın olmazsa olmazlarından olan bir kaş sabitleme maskarasından bahsetmek istiyorum. Ben bu seneye kadar makyajımda hiç kaş ürünü kullanmıyordum. Kullanmaya başladıktan sonra farkettim ki kaşlara ufacık dokunulması bile makyajın bütünlüğünün sağlanması için yeterli oluyor.

Maybelline kaş sabitleme maskarası


Benim ilk kullanmış olduğun kaş maskarası Pastel markasına aitti ondan oldukça memnundum, gerçekten sabitlemede çok başarılı. Sonra bir Gratis indiriminde farklı bir markayı deneyeyim dedim ve Maybelline Brow Precise Fiber Filler Kaş Maskarısını aldım. Ürünü aldığımda içinde mikro fiber kıllar olduğunu bilmiyordum, ürünün testerı yoktu mağazada. Açtığımda ürünün bozulmuş olduğunu düşünüp üzülmediğim değil. Sonra ambalajının üzerindekileri okuyunca aydınlandım.



Evet, ürünün içerisinde mikro fiber kıllar mevcut. Fotoğrafta görünen o saçaklar evet :) Mevcut kaşlarınızın üzerine yapışarak daha dolgun görünmesini sağlıyorlar. Benim kaşlarım seyrek değil, aşırı dolgun da değil. Ürünü kendi kaşlarımda gayet başarılı buldum. Olduğundan daha gür, daha belirgin kaş görüntüsü veriyor. Sabitlemesi de gayet iyi. Sabah sürdüğümde akşam üzerine doğru hafiften kendini bırakmaya başlıyor.

Ürünü açtığımda şaşırdığım şeylerden biri de fırçasının boyutuydu. Pastel'in fırçası oldukça küçüktü. Bu ürünün fırçası büyük ve yassı, çok detaylı ince kısımlarda sağa sola bulaşabiliyor. Bu yüzden daha kalın kaşlıların daha rahat kullanabileceğini düşünüyorum. Bulaştığı anda temizlemesi kolay hemen çıkıyor.

Benim bu ürün hakkında söylemek istediklerim bu kadar. Kaş maskaraları konusunda yeni sayılırım ama kaş sabitlemeyi artık hiç makyaj yapmasam bile uygular oldum. Nasıl da toparlıyor görüntüyü.
Ürünün güncel fiyatını bilmiyorum ama indirimler ile makul fiyata almak mümkün oluyor.

Sonraki yazıda görüşmek üzere, tavsiyeleriniz varsa yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

Hepimiz için güzel haberler alacağımız bir hafta olması dileğiyle,
Mutlu kalın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Origins Maske Yorumları