H&M Nude Eyes Eyeshadow Yorumlarım

Herkese merhabalar,

Bugün sizlere kısacık H&M 'lerde bir süredir satılmakta olan dörtlü far paletinden bahsetmek istiyorum.



Renkleri o kadar tatlı ki insanın gözü kalıyor. Alsam mı almasam mı derken 7 TL'lik fiyatına kanıp da almış bulundum. Evet renkler çok güzel ama o görünen renkleri keşke sürünce de layığı ile verebilseymiş.


Çok ışıltılı değil, hafif sedefli yapıdalar. Günlük kullanıma çok uygun , birbirleri ile uyumlu renkler.  Ben bu far paletini ikinci sıradaki tatlı pembe için aldım diyebilirim, şansıma da dört fardan en az renk vereni de o çıktı. :'( Sağdaki iki renk ise, H&M'in daha önceki nudes paletindeki renklerle neredeyse aynı. Bir de paletin siyah kısımlarında görebileceğiniz gibi çok fazla tozutma yapıyorlar. Ambalajı fena sayılmaz, gayet iş görüyor. Fırçası gereksiz. Farların fırçayla rengini verebilmesi için tekrar tekrar üzerinden geçmek gerekiyor, ancak parmak ile sürüldüğünde çok daha iyi renk veriyorlar.


Son olarak renklerin genel görünümü uygulamada bu şekilde. Dediğim gibi en az renk veren pembe tonlu olanı. Sağdaki ikisi fena sayılmaz. Far bazı ile beraber kullanıldığında günlük kullanımda idare edebilecek seviyedeler. Bu tonlarda farları olanlar için almaya değmez bir ürün iken, benim gibi çok fazla far kullanmayan, uygun fiyatlı alternatifler arayanlar içinse iş görecek bir far paleti.

Ürün hakkında söyleyebileceklerim bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :-)

Yorumlar

  1. Merhaba;
    Farın renkleri ve çok ışıltılı olmaması süper.Paylaşımınız için teşekkür ederim.Bu üründe artık benim için alınacaklar içinde:))Sizi takibe aldım.Banada beklerim.
    http://elmasekerimm13.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, okuduğunuz için ben teşekkür ederim :-)

      Sil
  2. Merhaba canım blogunu yeni keşfettim takibe aldım hemen,seni de bloguma beklerim :) makeupby-ezgi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Origins Maske Yorumları

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım