28 Aralık 2014 Pazar

Yılbaşı İndiriminden Aldıklarım Rossmann, Gratis

Pazar sabahından hepinize selamlar,

Malum bütün kozmetik mağazaları yılbaşı indirimine girmiş bulunmakta. Hayal ettiğim indirimi göremedim. Gratis'in birkaç ay önce yapmış olduğu tüm ürünlerde %40+%10 indirimini bir daha da göremeyeceğiz sanırım. Bu indirim döneminde yine en net %50 indirimleri Rossmann yapmış. Watsons' a uğramadım bile :-)

Kısaca aldıklarım hakkında bilgiler vermek istiyorum. Benim yaptığım alışveriş tamamen ihtiyaçlar doğrultusunda oldu. Malum indirimde sınırı fazla aşınca, bu sefer kendimi sınırladım :-)


Rival de Loop Hydn 3in1 10'lu Temizleme Mendiller : Bu mendilleri aldıktan sonra deneme fırsatı buldum. Evet makyajı çıkartıyor, özellikle ten makyajını çıkartmakta iyi ancak göz makyajını çıkarmada çok da başarılı bulmadım. Zamanın kısıtlı olduğu durumlarda kullanılabilir diye aldım. Tanesi : 0,84 TL

Elidor Şampuan : Elidor'un bu bukle belirginleştirici serisini daha önce kullanmıştım. Uzun zamandır Dove şampuan, saç kremini kullanıyorum. Ancak sıkılmaya başladım sanırım. Yine Elidor'a dönebilirim. Fiyatı 3 TL

Rival de Loop Young Liquid Concealer : Bu markanın ten ürünlerini hiç denememiştim. 3 TL'ye düşünce denemek istedim. Ama almaya değer bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Aydınlatıcı olarak daha çok iş görüyor.

Rival de Loop Young Eyeshadow Pencil : Bu kalem farlardan daha önce fotoğraftaki kahveye dönük olanına sahiptim. Diğer rengi de çok hoş. Kullanımı güzel, kalıcılıkları da fena değil :-) Ne mat ne de çok simliler. Seviyorum kendilerini. 2 TL.


Maybelline Baby Lips : Evet ilk Baby Lips'imi aldım. Denemek istiyordum. Rossmann'da bütün çeşitlerinde %50 indirim var. Yani 3 TL'ye falan düşüyor sanırım. 

Garnier Makyaj Temizleme Suyu : Zaten herkesin severek kullandığı bu temizleme suyunda en fazla indirim Gratis'te idi. 11,25 TL

Berni Kare Pamuk : Pamuklarda indirim var mı yok mu tam anlayamadım :D 2.95 Tl

Berni Peeling Etkili Makyaj Temizleme Diski : Çok duyduğum bu ürünü. Denemek için aldım. 1,50 TL

Benim indirimden aldıklarım bu kadar. Ucuz yırttım sanırım :-) Sizler neler aldınız bakalım?


13 yorum:

  1. güzel günler de kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Iyi gunlerde kullan cnm. Blogunu takibe aldim benimkine de beklerim :)
    aylindenipuclari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. blogunuza size özel bir tasarım istermiziniz.lütfen galerimize buyrun..@gul_tasarimm

    YanıtlaSil
  5. İndirim oldu mu biz bayanlar dayanamayız :) Bana da beklerim. http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Takipteyim beğeneceğiniz bloguma sizi de beklerim. Saygılarımla. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr . Facebookta da https://www.facebook.com/pages/Tasar%C4%B1mda-Nilg%C3%BCn-%C3%96zen-Ayd%C4%B1n/802433419804021

    YanıtlaSil
  7. sizi takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismi çok hoşmuş bloğunuzun :-)

      Sil

© Güzellik Uykum, AllRightsReserved.