Mim : Burcunuzun Özelliklerini Taşıyor musunuz?

Herkese merhaba,

Sevgili gamzecelikdemir beni mimlemiş. Kendisine bu güzel davet için çok çok teşekkür ederim :-) Bugünkü mimimizin konusu : Burcunuzun özelliklerini taşıyor musunuz? Ben 18 Haziran doğumlu bir ikizler burcuyum. Genel olarak burcumun birçok özelliğini taşıdığımı düşünüyorum ama daha yakından bakarsakkk,



İkizler Burcu Kadını Fiziksel Özellikleri
İkizler burcu kadını fiziksel olarak oldukça çekici bir vücuda sahiptir. Genel olarak boyları uzundur. Bedenleri oldukça biçimlidir. Bacakları ve kolları özellikle uzundur. Tenleri biraz kırmızıya kaçar. Saçları kumral ve dalgalıdır. Oldukça iyi gören gözleri, açık kahverengidir. Kıyafet konusunda da oldukça iyi olan İkizler kadını her zaman modayı takip eder ve uyumlu, pahalı markalar giymeyi tercih eder.

Burcumun genel fiziksel özelliklerine çok sahip değilim sanırım. Çünkü ne çekici bir vücuda sahibim ne de gözlerim iyi görüyor, ne de modayı çok yakından takip ederim :D  Ama bunlar dışında kahverengi göz, uzun boy ve dalgalı-kıvırcık saçlara sahibim :-)

İkizler burcu kadınının olumlu özellikleri 
İkizler burcu kadınının olumlu özellikleri arasında; en dikkat çekici özelliği zeki olmasıdır. Her zaman uyumlu olmasını bilir. Bilgi seviyesi oldukça yüksektir. Esprilidir ve eğlenceli bir kadındır. İletişim yeteneğinin üst düzey olması olumlu özelliklerinden öne çıkanıdır. Entelektüel, anlama yetisi yüksek, mantıklı ve sosyal bir kişiliğe sahiptir.

Zeki olup olmadığımı söylemek bana düşmez diye düşünüyorum ancak, çalışkan ve anlama yetisi yüksek ve öğrenmeye çok yatkın olduğumu düşünüyorum. Mantık konusu zaten ikizler burcunun en tipik özelliğidir. Bende de bu tipik özellik maalesef var. Çoğu kararımı verirken duygularımla mantığım hep çatışır ve genelde de mantık galip gelir.

İkizler burcu kadınının olumsuz özellikleri 
İkizler burcu kadınının olumsuz özellikleri arasında; yüzeysel olması ve duygusuz olması en dikkat çekici olanıdır. Kimi zaman sinirli davranışlar sergileyebilir. Karar vermekte zorluk çeker. Huzursuz ve dedikodu yapmaya eğilimlidir. Aşırı meraklı olması da kimi zaman olumsuz bir özellik olarak gösterilebilir

Kendim için en büyük olumsuz özelliklerimden biri kararsızlık olsa gerek. En ufacık bir şeye bile saatlerce karar veremediğim olur. O mu bu mu böyle mi şöyle mi derken kendi kendimi yıpratırım. Eeee dedikodu kısmına çok katılmıyorum. En azından tipik olarak nitelendirilebilecek kadar değil! :D Huzursuzluk konusu evet kendi kendime çok alakasız şeyleri bile dert edebildiğimden kafama takılan şeyler mutlaka vardır. Keşke o olumsuz özelliklerin en başında olan yüzeysellik ve duygusuzluk olsaydı, belki her şey çok daha kolay olurdu. Aşırı meraksa, evet merak var. Merak edip de başlayapı da sonunu getiremediğim birçok şey var. Ama olsun eğlenceli oluyor :-)

Sıkıcı olmaması adına daha fazla uzatmıyorum. İkizler burcu genel olarak dengesizliği ve çok çabuk değişebilen duyguları ile ünlenmiş çift karakterli olarak tabir edilen bir burç. Ki yüzde yüz katılıyorum. Gülerken ağlamaya sebep bulmak gerekmiyor! Ama yine de lütfen ikizlerim diyen birine acıyarak ya da huzursuz bakmayınız. Aslında iyi insanlarız :p

Sevgili Gamze'ye beni etiketlediği için tekrar teşekkür eder ve bu etikete katılmak isteyen herkesi davet ederim. Sevgilerle.

Yorumlar

  1. Merhaba:) Takibe aldım blogunu bana da bekliyorum. www.locosmetico.blogspot.com ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. Bloğunuza bakıyorum hemen :-)

      Sil
  2. hahah aynı burçtanız tüm özellikleri de taşıyorum ben :D
    blog keşif etkinliğinden geldim bana da beklerim :)
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bu ikizler :D hoş geldiniz, hemen bakıyorum bloğunuza :-)

      Sil
  3. Aynı burçdanız demekki :)
    Sizide Bloguma beklerim

    sekerliturkahvesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın ikizler :D Baktım bile bloğunuza :-)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Origins Maske Yorumları