Nivea BB Krem Hepsi 1 Arada Nemlendirici ve Ürün Denemesi

Herkese merhabalarrrrrr,

Bugün size en sevdiğim ürünlerden biri olan Nivea'nın BB kremi hakkında naçizane görüşlerimi paylaşmak istiyorum :) Fondötenleri kullanmayı bırakmamla beraber BB mi kullanayım CC mi kullanayım, Loreal mi olsun Maybelline mi Garnier mi derken en son Nivea'nın hepsi bir arada nemlendirici BB kreminde karar kıldım.

Bu kremi almadan hemen önce Loreal Paris'in nude magique - anti fatique CC kremini almıştım ancak eve gittiğimde rengi konusunda emin olamadığımdan kısa bir blog taramasından sonra ürünün ciltte çok fazla turuncu durduğunun ortak görüş olması üzerine hemen aldığım Watsons mağazasına geri götürerek Nivea'nın BB kremi ile değiştirdim. İyi ki de değiştirmişim :)




Nivea'nın bu krem hakkındaki iddiaları şu şekilde :

  • cilt tonunu eşitler ve gözeneklerin görünümünü azaltır
  • pürüzler, lekeler, yorgunluk belirtileri, göz altı morlukları, renk farklılıkları, kırmızılık görünümü ve ince çizgiler gibi cilt kusurlarını kapatır
  • cildin doğal tonunu destekleyerek aydınlatır
  • hafif ve hızlı emilen nem sağlar
  • GKF10 ile cildi güneşin neden olduğu çevresel etkilerden ve erken cilt yaşlanmasından korumaya yardımcı olur

Benim bu krem hakkındaki görüşlerime gelirsek evet ürün gerçekten cilt tonunu eşitlemede ve kırmızılıkları kapatmada gayet başarılı. Göz altı morluklarını kapatmada da etkili olduğu iddia edilse de ben bu ürünü göz altlarıma sürmemeyi tercih ediyorum. Bu kremde en sevmediğim özelliklerden birisi ise SPFnin 10 olması. Ürünün kapatıcılığı ise, diğer denemiş olduğum Garnier ve Maybelline BB kremlerine göre çok daha etkili. 

Ürünün 2 renk tonu mevcut benim kullandığım "Hell" isimli olan açık renk tonu. Yalnız açık renk tonu olmasına rağmen yine de açık tenlilere koyu kalabilecek bir ürün. Ben cildime sürdüğümde hafif bir bronzluk görüntüsü elde ettiğimden özellikle yaz aylarında kullanmayı çok sevdim. Ama kışın gelmesi ile beraber sanırım yeni bir BB ya da CC kremi arayışına girmem gerekecek :/ Bu konuda siz de önerilerinizi yorum olarak bırakırsanız beni büyük bir dertten kurtarmış olursunuz :)

Bunun yanı sıra ürün diğer BB kremlerin fiyatına göre sanki biraz daha pahalı kalıyor ama indirimlerle özellikle bayram indirimleri ile 28 TL lik bu kremi 17 TL gibi bir fiyata almak mümkün oluyor. Kremin kokusu bildiğimiz Nivea kokusuyla aynı, ki bu benim sevdiğim diğer bir özellik oldu. :) Tüm Nivea ürünlerinde olduğu gibi bu ürününde nemlendirmesini sevdim. Ürünün ciltte nasıl durduğunu gösterebilmek adına fotoğraflarını da ekliyorum.





İlk fotoğrafı ürünün açık renk tonunun bile koyu durduğunun daha iyi görebilmemiz için ekledim.Yan yana duran iki fotoğraftan soldaki ürünün sürülmemiş hali iken ikincisi ise kremin sürülmüş hali. Daha önce dediğim gibi kapatıcılığı gayet iyi bu kremin. Ben çok severek kullanıyorum, kullanmaya da devam edeceğim ama kış ayları için bu kadar koyu durmayan bir BB kremi bulmam gerekecek :) Siz de kullandığınız BB kremleri hakkında bilgi verebilirseniz çok mutlu olurum..








Yorumlar

  1. Merhaba yağlı ciltler için nivea bb kremi öneriyor musunuz

    YanıtlaSil
  2. Merhaba yağlı ciltler için nivea bb kremi öneriyor musunuz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Origins Maske Yorumları