5 Kasım 2017 Pazar

Maybelline Age Rewind Kapatıcı

Merhabalar,

Bu yazımda sizlere daha ülkemizde satışa çıkmadan kendisinden önce ünü gelen, hepimiz de büyük bir beklenti oluşturan Maybelline Age Rewind kapatıcısı. Hakkında birçok kez yazıldı çizildi, muhtemelen birçoğumuz da denedi ama bir de benden okuyun istedim.

Öncellikle benim göz altım kuru ve maalesef koyu göz halkalarına sahibim. O yüzden benim için koyu halkaları kapatması kadar göz altlarımı kuru, dökük dökük göstermemesi ve ağırlık yapmaması da çok önemli. Bu kapatıcının yapısına gelirsek incecik ama buna rağmen kapatıcılığı orta seviyede. Bakıldığında piyasadaki birçok tam kapatıcı olduğu söylenen ürünlerden daha kapatıcı seviyede. Kullanımı çok pratik, ucundaki sünger kullanımı oldukça kolaylaştırıyor. Tabi hijyen açısından bakıldığında süngersiz kullanmak daha mantıklı. Ama ben çok erken saatte yaptığım makyajlarda sünger ile kullanımı çok pratik bulduğum için bu şekilde kullanmaya devam ediyorum.




Ürünün bendeki rengi Light. Oldukça sarı alt tonlu. Ne açık ne koyu tenli değilseniz aydınlatma işlevi görmeyecektir. Benim gibi koyu halkalara sahip olanlar içinse cilt renginden daha açık bir kapatıcı koyu halkaların görünümünü daha ön plana çıkartacağı için bu renk daha iyi olacaktır. Yukarıda da bahsettiğim gibi benim için ürünün göz altılarımı kurutmaması önemli. Bu ürünün ev sevdiğim özelliği de bu oldu sanırım. İncecik yapıda ve göz altlarımı ekstradan kurutmuyor. Bir pudra ile sabitlediğim sürece ben de çizgilere dolma yapmıyor. Mükemmel kalıcılıkta değil ama sabah sürüldüğünde öğlene kadar idare edebiliyor.

Ürünün söyleyebileceğim en büyük eksisi ise. Evet, bende de göz altılarımda beyaz pütürcükler oluşmasına neden oluyor. Bir tüp ürünü bitirdikten sonra uzun süre kullanmadım ve bu süre zarfında pütürcüklerin zamanla kaybolduğunu gördüm. Evet gerçekten çok güzel ve fiyatına göre mükemmel bir ürün ama o pütürcükler çok can sıkıcı olabiliyor. Bu durumu azaltmak için bu ürünü her gün kullanmayı değil de sadece gerçekten makyaj yapmak istemediğim günlerde kullanmayı tercih ediyorum. Böylece vereceği zararı daha aza indirmeye çalışıyorum :)

Benim bu kapatıcı hakkında söylemek istediklerim bu kadar. Bir de sanırım sünger ürünü çok emdiği için çok kısa sürede bitiyor. Söyleceklerim bu kadardı.. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Hoşçakalın..
Devamını oku..

29 Ekim 2017 Pazar

Maybelline Brow Precise Fiber Filler Kaş Maskarası - Maybelline Kaş Sabitleme Maskarası

Merhabalarrrrr,

Bugün uzun süredir makyajımın olmazsa olmazlarından olan bir kaş sabitleme maskarasından bahsetmek istiyorum. Ben bu seneye kadar makyajımda hiç kaş ürünü kullanmıyordum. Kullanmaya başladıktan sonra farkettim ki kaşlara ufacık dokunulması bile makyajın bütünlüğünün sağlanması için yeterli oluyor.

Maybelline kaş sabitleme maskarası


Benim ilk kullanmış olduğun kaş maskarası Pastel markasına aitti ondan oldukça memnundum, gerçekten sabitlemede çok başarılı. Sonra bir Gratis indiriminde farklı bir markayı deneyeyim dedim ve Maybelline Brow Precise Fiber Filler Kaş Maskarısını aldım. Ürünü aldığımda içinde mikro fiber kıllar olduğunu bilmiyordum, ürünün testerı yoktu mağazada. Açtığımda ürünün bozulmuş olduğunu düşünüp üzülmediğim değil. Sonra ambalajının üzerindekileri okuyunca aydınlandım.



Evet, ürünün içerisinde mikro fiber kıllar mevcut. Fotoğrafta görünen o saçaklar evet :) Mevcut kaşlarınızın üzerine yapışarak daha dolgun görünmesini sağlıyorlar. Benim kaşlarım seyrek değil, aşırı dolgun da değil. Ürünü kendi kaşlarımda gayet başarılı buldum. Olduğundan daha gür, daha belirgin kaş görüntüsü veriyor. Sabitlemesi de gayet iyi. Sabah sürdüğümde akşam üzerine doğru hafiften kendini bırakmaya başlıyor.

Ürünü açtığımda şaşırdığım şeylerden biri de fırçasının boyutuydu. Pastel'in fırçası oldukça küçüktü. Bu ürünün fırçası büyük ve yassı, çok detaylı ince kısımlarda sağa sola bulaşabiliyor. Bu yüzden daha kalın kaşlıların daha rahat kullanabileceğini düşünüyorum. Bulaştığı anda temizlemesi kolay hemen çıkıyor.

Benim bu ürün hakkında söylemek istediklerim bu kadar. Kaş maskaraları konusunda yeni sayılırım ama kaş sabitlemeyi artık hiç makyaj yapmasam bile uygular oldum. Nasıl da toparlıyor görüntüyü.
Ürünün güncel fiyatını bilmiyorum ama indirimler ile makul fiyata almak mümkün oluyor.

Sonraki yazıda görüşmek üzere, tavsiyeleriniz varsa yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

Hepimiz için güzel haberler alacağımız bir hafta olması dileğiyle,
Mutlu kalın..
Devamını oku..

28 Ekim 2017 Cumartesi

Nars Light Reflecting Pudra - Transparan Pudra

Güzel Cumartesi gününden herkese merhaba,

Bugün sizlere kullanmış olduğum en güzel pudra olan Nars Light Reflecting transparan pudradan bahsetmek istiyorum.

Nars Transparan Pudra

Öncelikle transparan pudra nedir? Transparan pudralar son dönemlerde popüler olmaya başlamış daha doğrusu kıymeti son dönemlerde anlaşılmış renksiz pudralardır. Yüzdeki yağlı görünümü alarak daha mat daha pürüzsüz bir cilt elde etmeyi sağlar. En güzel yanı ise makyajı sabitler ama bunu yaparken yapmış olduğunuz ten makyajının rengine dokunmaz.

Peki gelelim Nars'ın bu pudrasına. Ben bu ürünü göz altlarımda, en çok parlama yapan alın bölgemde. çenemde ve parlama yapacağını veya yağı göründüğünü düşündüğüm yüzümün bütün bölgelerinde kullanıyorum. Sürüldüğü bölgeyi kadife gibi yapıyor. yumuşacık. Bir diğer güzelliği ise blurlama etkisi. Yani o bölgedeki kırışıklıkları veya pürüzlerin görünümünü yumuşatıyor ve temiz pürüzsüz cilt görünümü ya da illüzyonunu sağlıyor.

Diğer bir güzelliği ise; ürünün adında bulunan yansıtma özelliği. Ürünün içerisinde minik minik parlayan ışıltılar mevcut. Işığı yansıtma özelliği sayesinde daha aydınlık daha ışıldayan bir cilt görünümü sağlıyor. Bu özelliği göz altlarım için çok seviyorum.



Bu pudranın bir diğer artı ise sıkıştırılmış yapısı sayesinde çok uzun ömürlü oluşu. Fotoğraftaki haline gelmesi her makyaj yapışımda kullanmış olmama rağmen yaklaşık 10 ayı buldu. Daha da uzun süre dayanacağını düşünüyorum.

Benim söyleyeceklerim bu kadar. Makyajımı sabitlesin, altına sürdüğüm ürünlerin rengini bozmasın aynı zamanda da cildim daha aydınlık görünsün diyorsanız özellikle karma ve yağlı ciltlere şiddetle tavsiye ediyorum.

Nars ürünlerine Sephoralardan, kendi mağazalarından veya internetten ulaşabilirsiniz. Ürünün fiyatı 145 TL. Son dönemlerde kozmetik ürünlerinin fiyatları ne kadar da yükseldi değil mi? Sizlerin bu ürüne alternatif tavsiyeleriniz varsa bana yazın lütfen.

Hoşçakalın..
Devamını oku..

26 Ekim 2017 Perşembe

Nars Dolce Vita Velvet Matte Lip Pencil Yorumlarım

Merhabalaarrr,

Bugün çok güzel bir gün değil mi :)

Bugün sizlere Nars mat kalem rujlarından ve sanırım en çok satan rengi olan Dolce Vita'dan bahsetmek istiyorum. Rengi çok güzel değil mi? Tam bir doğal dudak rengi, tam bir gül kurusu rengi. Nasıl güzelsin öyle.

Öncellikle mat ruj olarak nitelendirilse de öyle dudağa yapışıp da kalıp gibi duran mat rujlardan değil. Kesinlikle çok hafif dudakta herhangi bir ürün olduğunu hissettirmiyor, dudakları kurutmuyor. Zaten Nars'ın bu serisi kadifemsi mat olarak biliniyor.

nars dolce vita kalem ruj


Kalem ruj olması ekstra kalem ile çerçeveleme gerektirmiyor . Kullanımı ve sürümü çok kolay. Ama kalem ruj olması aynı zamanda en büyük dezavantajı! O kadar yumuşacık bir sürümü var ki hemen bitiyor ucu! Gerçekten 3 gün üst üste kullanınca tekrar açmak gerekiyor kalemi. Her açıldığında da azalıyor tabi ürün. O bakımdan hiç bereketli değil. Keşke asansörlü üretilseydi de biz de boşa giden rujumuzun ardından göz yaşı dökmeseydik.

Rujun kalıcılığına gelirsek. Ah orada da üzüyor bu güzellik bizi. Mat olmasına rağmen kalıcılığı mükemmel değil. Yenip içilmediği sürece dudakta kalıyor ama bir şey içildiği anda silinmeye başlıyor. Yani gün içinde masa başında otururken vs. sürekli bir şeyler atıştırırsanız maalesef sürekli tazelemek gerekiyor.

Benim bu güzellik hakkında söyleyeceklerim bu kadar. Ürün çok hızlı bitiyor ama rengi gerçekten çok başarılı. Nars ürünlerine Sephoralardan, kendi mağazalarından veya Makyaj Trendi sitesinden erişebilirsiniz. Ürünün fiyatı 99TL. :(

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, mutlu kalın.
Devamını oku..

20 Ekim 2017 Cuma

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Merhabaaa,

Bugün kısaca bahsetmek istediğim ürün MAC'in Amplified rujlarından Brick-O-La. Hani şu Fi dizisindeki Duru'nun ruju. Benim de adını öğrendiğim anda aklıma düştü bu ruj. Bulması hiç kolay olmadı. Hem mağazalarında hem de internet sitesinde uzun süre stok dışı kalmıştı.

mac brick o la ruj


Rujun rengine söyleyecek bir şey yok sanırım. Hem yaza hem de kışa çok uygun bir renk. Kiremit tonlarında ama dudak rengine göre kiremit ve kiremit-pembe arası bir renk verebilir. Benim dudağımda daha pembemsi duruyor, Serenay'da durduğu gibi değil. Ama o bildiğimiz ben buradayım diyen rujlardan değil de daha günlük kullanılabilecek tarzda. Özellikle hafif bir göz makyajı ile beraber kullanıldığında gerçekten çok taze ve canlı bir görüntü oluşturuyor.

Ruj mat bitişli olmadığı için sürümü çok rahat ama bu özelliğinden ötürü de kalıcılığı çok iyi değil. Ah ama o rengi yok mu.. değer yine de. Zaten genel olarak nem veren rujların kalıcılıkları matlara göre daha kısa ömürlü oluyor.

Benim bu muhteşem renkteki ruj hakkında söyleyeceklerim bu kadar. Eğer sizde özellikle ofiste, okulda günlük yaşantınızda abartı durmayan ama tek başına bile yüzdeki donukluğu alan bu ruju almak isterseniz MAC mağazalarından ve kendi internet sitelerinden bulabilirsiniz. Ürünün fiyatı 69TL. Amplified yani MAC'in yoğun yapıda kremsi ve nem verici olan bu ruju diğer nem veren rujlar gibi hemen eriyip bitecek gibi değil, şans vermekte fayda var :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Mutlu haftasonları :)
Devamını oku..

15 Ekim 2017 Pazar

Kiehl's Strengthening and Hydrating Hair Oil-in-Cream - Kiehl's Saç Bakım Kremi

Merhabaaa,

Bugün sizlere bir süredir kullanmakta olduğum Kiehl's markasının kuru saçları besleyen ve güçlendiren saç bakım kreminden bahsetmek istiyorum.

Yaklaşık 6 ay önce saçlarıma ışıltı attırdım. Bu işlemden sonra saçlarım daha sert daha cansız görünmeye başladı ve şekil vermekte çok zorlanmaya başlamıştım. Kiehl's cilt bakım ürünlerinde gerçekten çok çok başarılı bulduğum ve çok güvendiğim bir marka. Saç ürünlerini daha önce hiç denememiştim, ancak saç ürünleri hakkında da çok olumlu yorumlar okuduğum için denemek istedim.



Bu saç bakım ürünün içerisinde nemlendirme ve besleyici özellikleri olan avokado ve zeytin yağı bulunuyor. Kokusu rahatsız edici değil bir süre sonra saçtan uçuyor zaten. Ben bu ürünü yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Her banyo sonrası nemli saçlarıma saç dibime değdirmeden özellikle saç uçlarıma yoğunlaşarak uyguluyorum. Ardından tarayarak ürünü iyice saçlarıma yediriyorum. Ürün durulama gerektirmiyor. Ben  genelde 2 günde bir kullanmayı tercih ediyorum.

Ürün hakkındaki deneyimlerime gelirsek, saçları çok güzel yumuşatıyor, ama mucizeler yaratmıyor. İçerisinde iki yağ olmasına rağmen kesinlikle saçta ağırlık yapmıyor ki bu benim açımdan çok önemliydi.Benim saçlarım kıvırcık ve çok fazla elektrikleniyor. Bu ürün elektriklenme oranını azaltıyor ancak tamamen ortadan kaldırmıyor.

Ürünün saçıma iyi geldiğini gözlemliyorum ancak fiyatını göz önünde bulundurursak sanırım ben çok daha fazlasını bekliyordum. Bu yüzden bittiğinde farklı bir ürüne şans vermek istiyorum. Sizlerin kuru ve işlem görmüş saçlar için önerebileceğiniz durulanma gerektirmeyen saç bakım ürünü tavsiyeniz varsa benimle de paylaşırsanız çok mutlu olurum.

Son olarak Kiehl's ürünlerine kendi mağazalarında ve internet sitelerinden ulaşabilirsiniz. Ürün 180 ml boyutunda ve 121 TL fiyatında.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Sevgiyle kalın..


Devamını oku..

12 Ekim 2017 Perşembe

Origins Maske Yorumları

Selamlaaaar,

Bugün ülkemize geldiğinden beri denemekte sabırsızlandığım Origins markasının iki maskesinden bahsetmek istiyorum. Benim Origins'ten seçtiğim ilk ürün kömür maskesi oldu.



Bayadır gözenekleri temizleyen ama aynı zamanda da içeriği de kötü olmayan bir maske arayışındaydım. Kömür maskesi Origins'in en çok satan ürünlerindenmiş. Kısaca bu ürün hakkında benim yorumlarıma gelirsek;

ACTIVE CHARCOAL MASK TO CLEAR PORES


Ürün gözenekleri temizleyip, daha pürüzsüz bir cilt için geliştirilmiş. Kuru, normal ve yağlı ciltlerin kullanımına uygunmuş. Benim cildim karma, ben bu ürünü haftada bir ya da iki kez olmak üzere temizlenmiş cildime, özellikle banyo sonrası gözenekler açık olduğu için tüm yüzüme uyguluyorum. Yaklaşık 15-20 dk cildimde bekletiyorum. Maske bu sırada kurumuş oluyor. Maske kuruduğunda mimik yapmak, gülmek, konuşmak oldukça zorlaşıyor :) Sonra ılık su ile güzelce temizliyorum. Yüzümün kuru olan kısmında hafif bir gerginlik oluyor. Ama verdiği o hisse değer. Maskeyi gerçekten beğendim, uygulama sonrası yumuşacık oluyor yüzüm :) Alın ve çene bölgem birçok ürüne tepki vererek sivilceleniyor, bu ürünün gözeneklerimi temizlediğine ve sivilce oluşumunun azalmasına da iyi geldiğini düşünüyorum.

Origins Karbon Maskesi


Ürünün 50ML ve 100ML olmak üzere iki boyutu satışta. Bendeki 50ML olan. Ürünün 50ML boyu 65TL, 100ML boyutu ise 109TL.


RETEXTURIZING MASK WITH ROSE CLAY


Bu minnacık deneme boy ürünü Zorlu Center'daki Origins standında hediye olarak verdiler. Eylül ayında Origins standı yeni açıldığı için ücretsiz mini bakım ve ardından deneme boy ürün hediyesi vardı.

Mis gibi gül kokan bu kil maskesinin içerisinde küçük partiküller mevcut. Maskenin vaatleri derinlemesine temizlenmiş ve ipeksi bir cilt. Ben bu maskeyi yine banyo sonrası gözeneklerim açıkken tüm yüzüme masaj yaparak uyguluyorum. Origins standındaki görevli maskeyi masaj yaparak cildime uyguladığımda aynı zamanda peeling etkisi yapacağını söylemişti. Maskenin üzerindeki etikette 10 dk bekletilip su ile temizlenmesi gerektiği yazıyor. Ben genelde 10dk'dan daha uzun süre bekletiyorum. Bu süre içerisinde maske tamamen kurumuş oluyor. Ama kömür maskesi kadar cildi gerip hareket zorluğu yaşatmıyor.

Origins kil maskesi


Yıkama sonrası cildim yumuşacık oluyor! İnsan sürekli dokunmak istiyor o kadar pürüzsüz bir his bırakıyor. Bunda içindeki partiküller ile peeling yapılmasının da etkisi fazla.

İki maskeyi karşılaştırdığımda kömür maskesi derinlemesine temizlemede daha etkili, kil maskesine göre daha sert bir maske.  Ama mis kokulu kil maskesinin o pürüzsüzlük hissi çok daha cazip. Kömür maskesinin haftada bir ya da iki kez kullanımı öneriliyor. Ben hafta bir kömür maskesi, iki kez de kil maskesini yaparak kullanıyorum. Cildime çok iyi geldiklerini gözlemliyorum ve uzun vadede düzenli kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum. 

Son olarak kil maskesinin 100ML boyutu 105TL'ye satışta. Origins ürünlerine Sephora mağazalarından, Origins'in kendi standından (bildiğim kadarıyla şu an sadece Zorlu Center'da mevcut) ve kendi internet sitelerinden ulaşabilirsiniz. Ayrıca Origins'in kendi internet sitesinde ilk alışverişe %15 indirim olduğunu hatırlatmak isterim :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Sevgiyle kalın :)
Devamını oku..

10 Ekim 2017 Salı

Nars Soft Matte Complete Kapatıcı Yorumlarım

Hepimize güzel günler,

Bugün özellikle göz altı morlukları ile başları belada olanlara deva olabilecek bir üründen bahsetmek istiyorum. Çıktığı andan beri her yerde övgülerle görmeyi başladığımız bu kapatıcı tabi ki göz altı problemli olan beni de baştan çıkarmayı başardı.


Öncelikle bu ürünün kapatıcılığı gerçekten çok fazla. Uygulandığı anda sanki uykunuzu çok iyi almışsınız ya da göz altınızda da zaten hiç problem yokmuş gibi duruyor:) Benim kullandığım renk Custord. Ten rengimle neredeyse aynı. Morlukların daha iyi saklanabilmesi için ten renginden daha açık bir renk kullanmamak daha iyi olacaktır.

Nars Soft Matte Complete kapatıcımı sadece göz altlarıma değil cildimde ekstra kapatıcılığa ihtiyaç duyduğum sivilce izlerini ve özellikle burun kenarlarındaki kırmızılıkları yine bu kapatıcı ile kapatmayı tercih ediyorum.Bu uygulamayı yaptığımda fondöten kullanmaya da gerek kalmıyor zaten.



Ürün kat kat uygulama yapmaya izin veriyor. Ancak kapatıcı sürmeden önce göz altlarını iyi nemlendirmiş olmak gerekiyor. Benim göz altlarım çok kuru, eğer nemlendirmezsem ürün parça parça gerçekten kötü bir görüntü oluşturuyor. Yapısı ise yumuşacık, uygulaması kolay. Benim için en rahat uygulama parmaklarım ile. Eğer gereğinden fazla ürünü boca etmişsem sünger ile üzerinden geçiyorum hiçbir sorun olmuyor :)

Benim için ürünün tek eksi yanı gün içinde tazeleme gerektirmesi. Öğlen süreyim akşama kadar kalsın diyorsanız bu üründen olmaz; ama var mıdır zaten böyle bir ürün? Bir de tabi parmağını bandırma olayı var. Ürün küçük cam bir kavanozda(!?). Ne kadar hijyenik olmasa da ürünün rahatça alınıp uygulanmasını kolaylaştırıyor.

Son olarak Nars ürünlerini kendi mağazalarında, Sephoralarda veya MakyajTrendi sitesinden edinebilirsiniz. Merak edenler için ürünün fiyatı 110 TL. Evet biraz fazla ama beni uzun süre götüreceğini düşünüyorum. Kardeşi Nars Radiant Creamy Kapatıcı kadar bereketsiz bir ürün değil :) Sizlerin gözaltı morluklarını kapatmak için kullandığınız ürünler neler varsa önerileriniz ne de güzel olur.

Hepinize sağlıklı günler..
Devamını oku..

7 Ekim 2017 Cumartesi

Benefit Gogo Tint Yorumlarım

Merhabalar,

Son yazımdan bu yana neredeyse iki yıl geçmiş. Artık bloğuma döndüm ve tekrar bu kadar uzun süre ara vermeye niyetim yok :)

Geri dönüşümü Benefit'ten sahip olduğum ilk ürün olan Gogo Tint ile yapmaya karar verdim. Daha önce hiç likit yapıda allık kullanmamıştım, açıkcası kullanmayı da düşünmemiştim. Çünkü hem alışık olduğum bir form değil hem de ayarlayamayıp yüzüme boca eder al al yanaklarla gezerim diye düşünüyordum. Ancak sabah sürmüş olduğum allığın öğlene doğru yüzümden uçup gidiyor olması beni farklı alternatifler aramaya itti.



Gogo Tint'i fondöten üzerine ya da direk hiçbir ürün uygulanmamış yüzüme ürünün fırçasındaki fazlalığı alarak noktalar halinde yanağıma sürüyorum. Üç nokta benim için ideal oluyor. Sonra hızlıca parmaklarımla yayıyorum. Fırça ile sürmeyi hiç denemedim ama sünger ile dağıtmaya çalıştığımda ürünün çoğu süngere geçti ve bir kaç kere aynı işlemi tekrarlamak zorunda kaldım. Gereksiz ürün israfı oluyor.

Gogo Tint tam bir kiraz rengi, göz korkutucu kırmızı rengi yok. Bütün allıklar gibi bir anda insanı daha iyi daha canlı hissettiriyor. Likit formda olduğu için yüze homojen dağılıyor ve toz allıklara göre daha doğal duruyor. Dönüyorum başa, bu ürünü alma sebebim olan kalıcılığa. Gerçekten çok uzun süre ciltte kalıyor. Kalıcılık arayanların gönül rahatlığı ile tercih edebileceği bir ürün.



Bu ürün aynı zamanda dudak ürünü olarak da kullanılabiliyor. Abartmadan hafif hafif sürülüp parmaklar ile yayıldığında çok tatlı bir kırmızılık veriyor. Kalıcılığı dudakta aynı seviyede değil. En azından benim için tüm rujlar gibi bir şey yeyip içtiğim anda silinip gidiyor. Tabi bir de dudakları kurutma meselesi var. Kesinlikle allık olarak çok çok daha kullanışlı bir ürün.

Benefit ürünleri ülkemizde sadece Sephora mağazalarında satılıyor. Bu ürünün hem tam hem de mini boyu satışta. Benim gibi ilk etapta kullanıp kullanamayacağından emin olamayanlar için mini boyunun olması çok avantajlı. İşin bir de maddi boyutu var tabi. Merak edenler için ürünün tam boyu 189 TL, mini boyu 65 TL.

Benim bu minnak için söyleyeceklerim bunlar. Aklımda bir de daha şeftalimsi tonlarda olan Cha Cha Tint var. Var mı aranızda kullanıp da önerenler?

Umarım güzel bir gün geçirirsiniz,
Sevgiyle güzellikle kalın..
Devamını oku..

18 Nisan 2015 Cumartesi

Victoria's Secret Body Mist - Secret Charm

Güneşli bir İstanbul'dan herkese merhabalar,

Havaların ısınmasıyla parfümler yerini vücut spreylerine bırakır oldu. Benim de bugün çok kısa bahsetmek istediğim ürün Victoria's Secret'in vücut spreylerinden çiçeksi bir kokuya sahip Secret Charm.



Benim kokuda tercihim çiçeksi kokular yönünde oluyor. Secret Charm tam da aradığım gibi hafif, çiçeksi bir koku. İçerisinde hanımeli ve yasemin çiçekleri var. Aslında yasemin hanımelinden çok daha baskın.

İçerisinde ayrıca yatıştırcı papatya ve nemlendirici aloe vera özleri varmış.

Son olarak çok hafif bir koku olduğundan maalesef kalıcılığı çok az. Saça sıkıldığında vücuttan daha uzun süre kalıyor. Yine de çiçeksi kokuları sevenlere şiddetle tavsiye ederim :-) Benim de sıradaki hedefim yine çiçeksi kokulardan Moonlight Dream. Sizin favori vücut spreyleriniz neler öğrenmek isterim :-)


Devamını oku..

© Güzellik Uykum, AllRightsReserved.